Kızlar merhaba. Sizlere bir sorum olacak. 31 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Doktorum doğuma iki gün kala bırakacaksın dedi . Ama doğumdan sonra kullanacak mıyım söylemedi de. Merak ettim. Gebelikte kan sulandırıcı iğne kullanıp doğumdan sonra da kullanan var mı aranızda 🌺