Kızlar merhaba herkese 2 gündür 20 lik dişim bildiğin yanağımı yarmış doktora yazdığımda agumentin kullanabilirsin dedi ama gene korkuyorum sonuçta antibiyotik 🤦♀️. Bu şekilde bişey yaşayan ilaç kullanan var mı acaba ? Enfeksiyon yapmasından da korkuyorum. 11 haftalık bu arada