Nazlilkin Selam arkadaslar dun konturolden geldim bebegim 1.633 gr. Az geldi bana .doktor haftasina gore kilosu iyi dedi ama kafama takildi 🤔
Mrvkoz Nazlilkin gayet normal biZim ki aceleci kilosu boyu bir bucuk hafta önde 🙈 pzartesi gittim iki kiloydu
eMineHrn3807 Nazlilkin kuzum biz 30+4 gittik doktorumuza 2.250 gramdı şuan 32+0olduk hafta içi gidecez doktr normal dediyse sorun yok bizede 2,3 hafta önden gidiyor iri bir bebek olacak dedi
Smye Nazlilkin bizim 32 de 2200 dü normal dedi iri bir bebek demişti bu doktorum önden gittiğini düşünmüyor
Nazlilkin Yldzarsln hep haftasina gore onde gidiyodu kilosu.haftasina gore 1.900gr olmali ama 1600gr gosteri .size gire haftadi iyi
Nazlilkin Mrvkoz bizde de oyleydi haftasina gore hep ondeydi kilosu.amma simdi bir az geri kalmis gibime geldi
gevezeyazar1 Nazlilkin benim bebeğim de 1 hafta geriden geliyo sürekli bu da benim çok aklıma takılıyo ama doktor sıkıntı yok diyo 🥺
Ebrufarid Nazlilkin canım bende 32 haftalığım 1553 gr doktor normalde dedi aile bireyleri zayifsa zayıf olabiliyorlarmis