Canlar 18. Haftadan beri su azlığı yaşıyoruz. Sınırın altında değil şükür ama tam sınırda gidiyorduk. Burda yazan arkadaşlar çok oldu sağolsunlar ama bende sizlere bilgilendirme geçmek istedim. Dün gittiğimde suyumun daha iyi olduğunu öğrendim çok şükür ki. Bu süreçte her gün bir bardak havuç suyu içtim. Her gün bir tane armut yedim ve içtiğim su miktarını arttırdım. Aynı durumda olan varsa ve tabiki şeker problemi yok ise bunları deneyin şifa olur inşallah