Aydanurisik Merhaba 7aylik hamileyim daha önce hiç boyatmadim ama istiyorum bebişime zararı olur mu merak ediyorum hamileyken boyatan var mı?
ceren-123 Aydanurisik ben 15.haftada boyattım doktorumun bilgisi dahilinde ,herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür 🙏🏻 Doktorunuza danışın sizde öncelikle sonrasında inşallah sorun yaşamazsınız sizde 🌸
Ayse0575 Aydanurisik doğal boyalar var diyorlar ama doğumunuza az kalmış biraz sabredin doğumdan sonra boyatın bence zaten saçınızı daha önce hiç boyatmamışsınız boya gibi bir zorunluluğu yok 🥹
Aydanurisik Ayse0575 doktoruma sorucam ona gire hareket ederim doğumdan sonra da boyatilmaz diyolar herkes bişe diyor valla🤷🏻