gamseliii Ben ilk gebeliğimde sigar
a kullandım cok sükür 41+0′da sağlıkla kucağıma aldım.
Ama cocugum her hastalandıgında kendimi suçladm.
Arkadasm da benim gibi sigara tüketti
erken dogum yaşadı gebelik zehirlenmwsi
plesanta ayrılması yaşadı
kanamalarla acil doguma gitti
bebek oksijensiz kaldıgı için 1 ay yogunbakımda yattı :(
Şimdi 6 haftalık gebeyim
sigara yerine puf içiyorum elektronik olanlardan.
Bırakmak istemiyorum napıcam bilmiyoem keşke midem bulansa tiksinsem diye dua ediyorm