Mervealya1992 Haftamdayım kahverengi lekelenme hep oluyor ilk hamıle kaldıgımda oldu zaten doktor baktı sıkıntı yk dedi düşük tehlkesı yok dedi sonra gecti 14 haftadan bu yana tekrar başladı.. ultrasona hep giriyorum sıkıntı yok ama şöyle durum var kan uyusmazlıgım var doktora solemem kazımmı kahverengi lekenın hala geldıgını solemedım cnku ama iğneyi erkenmı vurduysam kanama uok cunku sürüntü gibi ama hergun var ikk kızımda hıc bıyle seyler yaşamadım 28. Haftada oldm ıgnemı bunda erkenmı vurduysam sizce
Minikkuzum00 Mervealya1992 söyleyin mutlaka kan uyuşmazlığını. Benimde lekeler hep oluyor ama benim hafta 6 daha. Birincidede leke değilde kanamam çok olmuştu 3 ay sürdü sonra bitti
Mervealya1992 Minikkuzum00 bnmde 7. Haftada oldu ama ultrasona gırınce doktor bısy yok dusuk tehlıken ylk dedi ilaçta yazmadı ipnede vuralım demedi 7. Haftadan 14 haftaya kdr hıc bıse yoktu 14 haftamda tekrar basladı hep ultrasona gırıyorum sıkıntı yok ama doktora demıyorum lkelenme var dıye ay bılemedım yaa
Femay Mervealya1992 niye söylemediniz onu anlamadım tüm sıkıntıları doktora söyleyin ki ona göre tedavi uygulasınlar. Sonra doktorlar umursamadı ihmal etti oluyorlar
Mervealya1992 Femay yoo 7. Haftamda solemiştimm ama kanmaa degıl kanama alanıda yok dıyınce bıdah soyleme geregi duymadım kırmızı olmaz ise korkma demişti bıde hep devamlı ultrasona gırıyorum ben ondan dolayı ama bıdah gıttıgımde solim tekrardan