Benim bebegım de 17 günlük ve ben de sezaryen oldum.uykusuzluk bende de var kızım gece asla uyumuyor temas istiyor devamlı.Fiziksel olarak halsizim diyemem demir ilacı içmeye devam ediyorum belki o yüzdendir doktorum halsiz hissedersem regenesis Max dıye bir ilaç var ona başlamamı önerdi.Belki emzirme kaynaklıdır sizinki de faydası olabilir🥰 Benim ikinci bebeğim bu ilkinde çok daha kötüydüm ama hepsinin geçici olduğunu biliyorum şu an o güç veriyor☺️