gmzgtnk Kızlar selam. Son adet tarihim 2 eylüldü. Programa gore 28 eylulde adet olmam gerekiyor. Ben test yapmak istiyorum ama 2 ekimi mi baz almam lazım yoksa 28 eylülü mü? 5 gün öncesi test yapicam çünkü.
ertonunannesi23 gmzgtnk acele etme adetin gecmesini bekle bu her zaman daha sağlıklıdır. Boşuna moralini bozma
gmzgtnk Gzde_defne catlamadan 14 gun sonrası beklenen adet tarihim. Erken gebelik testiyle 5 gun önce yapmak istiyordum ama hangi tarihten 5 gün önce yapabilirim bilemedim 😊
Aslaninannesi_ Canım bence biraz daha bekle negatifi görürsen üzülücen ben gecikmede bile erken gebelikte çok silik gördüm . En azından 5 gün falan bekle derim
gmzgtnk Aslaninannesi_ evet dogru diyosunuz yorumlarda okuyorum 8 gün önce bile test yapip pozitif goren varmış bir ümit dedim bende 😊
Aslaninannesi_ gmzgtnk sen bi 5 gün bekle garanti olsun tabi bu süreçte dikkat et ağır falan kaldırma
sadece1selda @gmzgtnk Ben bir hafta kala test yaptım tek çizgi gördüm o kadar üzüldüm ki adetime tekrar iki gün kala yine yaptım silik çizgi çıktı kan testi verdim pozitif bu yüzden erken davranma akışına bırak 🙏🏻