Mariam2 Kızlar 27 haftalık Bebek zaten aşağı inmiş da şimdi kalp gibi pıt pıt hareket ediyor ve alt karnım çok az açıyor normal mi
Annelikmghb Mariam2 bende 26 haftadayim zaman zaman bendede oluyor popo altina yastik koyup yukarı dogru çıkması icin 20 dk falan o sekilde yatıyorum sonra soluma yatıyorum yukari çıkıyor tekrar
Annelikmghb Mariam2 asagida olunca lavoboya cok çıkıyorum ama bisey yok bikac damla 😃 hareket edincede hafif sanci yapiyor geçiyor
Minat9496 Mariam2 canım iyi bisey ciğerleri gelişiyor hıçkırık büyük ihtimalle hıçkırık olunca o şekilde hissediliyor
Mariam2 Annelikmghb oyile geçmez çünkü erken doğum riski var zaten de anlamadığım niye pit pit atıyor
Annelikmghb Mariam2 hıçkırık tir canım yani icerde ne yaptigini bilmiyoruz belki eliyle ayagiyla oynuyordur 😃
Annelikmghb Mariam2 neden erken doğum riskiniz var banada sürekli yat yorulma diyor doktor benimdemi acaba riskim var
Mariam2 Annelikmghb benim ilk basda riskli gebelik 9 haftalık kanamam oldu sonra iste 24 haftalık kontrola gittiğimde doktor çok aşarda inmiş dedi bu yüzden bütün işler yasakladı ama yapamıyorum hem tek başındayım eşim asker hemde 1 buçuk yaşında oğlum var
Annelikmghb Mariam2 benimde 15. haftaya kadar kanamam oldu hala is yapmıyorum 35 haftalara gelseydim korkum gecerdi valla saglikla zamaninda gelsinler insallah