Ay kızlar az önce post atmıştım şehir hastanesindeym diye Plasenta yaşlılığı için gelmiştim ama vücudum da kaşınıyordu yatış verdiler sonuç cikmadan gnderemeyz dediler çok üzülüyorum tek basimaym eşim de aşağıda herşey çok kötü gidiyo inşallah sonucum güzel çıkar bide bir sürü yazı verdiler okudukça ağladım ağlayarak imzaladm