Tomucuk12 Sbahtan beri bas agrim var enseden gelen tansionum normal ama gecmiyor de yazdim parol ic dedi faydasi olmadi 29 haftadayin nolur bi onerisi olan yokmu yataktan cikamiyorum
kardelengurler7 Tomucuk12 baş ucunuza lavanta koyun baş ağrısız uyanıyorsunuz gerçekten çok faydası oluyor yada yastığınıza bir iki damla yağını damlatın yada başınızı sıkıca bağlayabilirsiniz
Tutaste_ Tomucuk12 bende oyle bi ağrıyla uyandım bugun ilk defa boyle bi agrı hissettim. Bende afedersın balgam problemi var. Onu bıraz cıkarınca rahatladım.