Sena1302 Oioi emzik almayı çok istiyorum görüntüsü çook tatlı fakat damaksız olduğu için kullanışlı olur mu ?? Kullanan bebişleriniz var mı önerirmisiniz?
Elaylama Sena1302 yenidoğan için bana da çok uygun gelmedi nedense. Baktım çok beğeniyorum onları ama ileride alırım diye düşündüm ihtiyaç olursa.
Annesimelegi Sena1302 evet canm ben öyle düşünüyorum cevremde kim aldıysa tutturamadı o sekil emzikten Cok yuvarlak tutma yeri Ama misal aventin normal damaksiz emziği daha kolay tutulur şekli ağıza daha uygun Bilmiyorum anlatabildimmi :)