Kendi ilçemdeki doktorda klomene başlamıştım sorun yoktu 12.gün 12mm demişti 14. Gün 14mm olmuştu doktor izne çıktığı için bugün 16. Günde başka ilçeden randevu aldım ve ordaki doktor 14mm hala dedi ultroson farkı var mıdır sizce ya 14. Güne güzelce artıyodu anlamadım başka doktora gitsem mi gitmesem mi