Rabia5115 24 haftanın içindeyim normalde ama önde gidiyomuluz 25 haftalık diyelim dedi ama gebe kartına ac bölümüne 26 hafta yazmış 800 gram bebegim şuan sizinkiler ne kdarlık normalde bu sıkıntıymış ama ben serklajlıyım o yüzden iyi bişey bizim için dedi