Merhabalar kızlar inş istediğiniz herşey gönlünüzce olur benim sorum var ben senelerdir relpax migren ilacı kullanıyorum ve şuan çocuk istiyorum doktora gittim herşeyin temiz dedi ama ilacı kullandığımı söylemeyi unuttum başım ağrıdığında tek içiyorum acaba gamile kalamadan bırakmam mı gerekiyor bilgisi olan yazabilir mi