Aycanby Kızlar 38+4 oldum 3 gündür geçmeyen inanılmaz şiddetli sol omuzdan parmak ucuna kadar ağrım var parol içiyorum o bile kesmiyor ağrıyı sebebi nedir nasıl geçer fikri olan var mı gece uyutmuyor gündüz tüm işime engel ağlıcam artık dayanamıyorum
Gzmmgzmm Aycanby dolgit krem sürün ben kol ağrısı nedir biliyorum gitmediğim doktor kalmadı gebeliğin başından beri çekiyorum dolgit krem sürün bi tülbentle sarın ve hıc hareket ettırmeyin
Gzmmgzmm Aycanby evet gebeliğe bağlı kol ağrısı teşhisi kondu. Bana ağrı geldiği zaman parmaklarımı bile oynatamıyorum dolgit biraz da olsun açıyor geçiriyor diyemem ama rahatlatır inşallah deneyin