Betilunlu Arkadaşlar ben bekarken yumurtalık kisti ameliyatı oldum ama kız olduğum için alttan değil açık ameliayat yaptı doktorum. Sizce normal doğum olabilir mi böyle bir şey başına gelen var mı 🥺