ilaydaelcinn_1 Kızlar arkadaşım için soruyorum. Benim de bilgim yoktu, 10 adet almış artımed marka. Bugün regli bitmiş. Teste ne zaman başlaması gerekiyor. Birde 10 adet yeterli olur mu bu ay için?
Nur67 ilaydaelcinn_1 bende bu ay artımed kullanıyorum. Adetim bittikten hemen sonra başladım 9. Günüm. Bence adeti bittikten ertesi günü hemen başlasın 10 tane yeter mi bilemeyiz 10 günde yumurtalama görürse yeter ama görmezse devam etsin bende 10 tane aldım yarın bidaha alıcam 10 tane daha
Sevgii16 ilaydaelcinn_1 merhaba adet sonrası hemen yumurtlama yakalarsa yeterli olmayabilir. Yakalayamaz ise yeterli olmaz yeniden test alması gerekir. Her gün aynı saatlerde yapılması önemli.
ilaydaelcinn_1 Nur67 birde doğru biliyor muyum bilmiyorum, iki çizginin de aynı koyulukta olduğu günü mü değerlendirmeleri gerekiyor? Hergün aynı saatlerde mi tekrarlamalı?
Nur67 ilaydaelcinn_1 testi yapmadan önce 1.5-2 saat sıvı alımını kesmesi gerekiyor ve her gün aynı saatte yapması daha iyi olur. İki çizgi de aynı koyulukta olunca pik sayılıyor o günü ve diğer günü değerlendirmesi gerekiyor