Zeynepci012 Çok geçmiş olsun, benim de ayaklarım davul gibi şişmişti. Size bu konuda ufak bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Ayaklarınızın şişi geçene kadar tırnaklarınızı kesmeyin, uzasın. Benim aklıma gelmedi tırnaklarımı kestim, sonra ödemler geçip ayaklarım düzelince bu sefer tüm tırnaklarımda batma oldu. Bununla alakalı olduğunu düşünüyorum. Ayak öyle şişiyor ki formu bozuluyor resmen, tırnaklar kısa olunca da uzama esnasında dolama oluyor.