Arkadaşlar bende gebelik şekeri çıktı 2 ay önce. Hemde bayağı 200 seviyelerindeydi. Diyetle tam düşmedi insulin baslandi düşük dozda ve diyetede devam ettim tabiki. 2 ay sonra farkettim ki yemek yedikten hemen sonra yürüyüş yapmak hareket etmek şekeri çıkarmıyor tabi bunda diyetin etkisi cok büyük diyet kaçamak yapmadım hic bu sürede. Kaçamaklar yapıyorum arada hatta dün sufle yedim ve hemem yürüyüş yaptım üstüne ama 5 10 dk degil yarım saat . Ve şekerim 120 çıktı mucize gibi birsey. Normal diyet yemeklerinde bile 150 çıkıyordu . Yani herkesin bünyesi farkli olabilir ama bana iyi gelince cok mutlu oldum ve yazmak istedim yasadiginiz sıkıntıyı stresi biliyorum bende yaşıyorum onları korkudan agzima bi lokma farkli birsey koyamadim 2 ay cok zorlandim ama belki yuruyus sizede iyi gelir bi deneyin. Allah evlatlarimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin