Duygx Arkadaşlar 2. Doğumunuz nasildi veya 2. Hamileliginiz nasil gidiyor benim 39 haftam doldu korkuyorum ilk dogumum suni sancıydi bundada alirim diye aklim çıkıyor sorum şu ikinci normal doğumda kesi atiyorlarmi tekrar ??
Tosuncukannesi Duygx 6 ay önce doğurdum ilkine göre çok hızlı ve kolay doğdu inan bana tırnak ucu kadar bir yırtık vardı oraya da ilaçlı pamuk koydular yapıştı hiç kesi atma olmadı ilk doğumda bana da attılar kesiyi oğlum çok kiloluydu mecburiyetten 😊
bussra-23 Bende bekleyeyim burdaa… ilki çok güzeldi bakalım bu nasıl olucak 40+2 olduk gelen giden yok
Tosuncukannesi Duygx amiin inşallah İnan bana bir bakmışsın 2-3 ıkınmayla bitmiş gitmiş yavrun kucağında sağ salim kavuşun inşallah 🤲🏼❤️
Asdfgjb İlk doğumum suni sancıyla bir sürü dikişle ve çok çok zor olmuştu 2. Doğum kesisiz 10 dk lık mükemmel bi doğumdu doktor bile çok şaşırmıştı içinizi ferah tutun bi avaz’da kurtulun inşallah 🙏😊