Princess_momm Kızlar 9 haftaya girdiğimden bu yana asla midem bulanmıyor kusmuyorum normal yemek yiyorum herşey, ama gece iki tane bulantı ilacı içiyorum, önceden içsemde fayda etmiyordu. Sizce ilaçla ilgilimi? Bırakmaya korkuyorum bıraksammı sizce?
basakc36 Princess_momm içtiğim halde ara ara yine oluyordu denemek için biraz geç içebilirsiniz umarım geçmiştir ☺️
Hnfcls Princess_momm ilacın adı ne Acaba öğrenebilir miyim Bana da doktor verdi 6 haftamdayım ama aşırı derecede mide bulantısı öğürtü var bende maalesef bu daha yemek yedirmiyor bana ama ben kullanıp kullanmamakta Kararsızım
Sumeyyeky Princess_momm 32. Haftaya kadar denedim bırakmayı maalesef bırakamadım 32. Haftada bıraktım kusmamıştım allah yardımcınız olsun valla zor
Princess_momm basakc36 bir yandan diyorum bu gece içmiyim bir yandada öyle korkuyorum ki tekrar olursa diye insana zehir oluyo günler 🥴🥴🥴🥴🥴
anonimuye bn bırakmaya çalısıyorum ikiden bire düşürdüm o bile kötü etkiledi ama sabrettim bu haftada tamamen bırakmayı istiyorum aslında bugun içmedim ama kusuyorum kötüyüm anlamadım sürekli içicem mi 😞
Baby_B anonimuye ben 12.haftaya kadar kustum sonra durdu gibi oldu Ilaci biraktim kusmaya basladim yine Mecbur devam ediyorum cok sukur iyiyim Gunde 1 tane iciyorum
anonimuye Princess_momm 17 ye girdik 6.haftadan beri kullaıyorum ama artık nefret geldi ilaç bile kokuyo yutamıyorum yutmayıncada kötü oluyorum
Princess_momm Hnfcls o dereceye geldiyseniz gece kullanın en azından sabah daha dinç uyanırsınız. Prillam ilaç
anonimuye Baby_B bnde tekrar basladım malesef diğer türlü tüm gün maf oluyorum bırakmak için ugrasmıcam
Princess_momm anonimuye bende dün ilacım bitti dedim içmiyim bütün gün kusdum şaka gibi ya 🥴🥴deliricem