Bebeğim 35 günlük, gaz problemimiz var, sürekli ıkınma ve kaka problemimiz var normalde. İki gündür gazı olmamasına , altı temiz olmasına ve emmesine rağmen ağlıyor hiç durmuyor. Sütüm yeterli kilo artışımız da ileri seviyede ondan şüphem yok ama neden böyle anlamadım. Bir yeri mi çıktı? Kırıldı diye korktum artık. Neden ağlıyor olabilir? Bebeklerin böyle huzursuz halleri normalde de oluyor mu?