Kardelennnsen Aranızda çok yeni doğum yapmış birileri varmı ? Nasıl geçiyor gunleriniz iyi misiniz psikolojik olarak ve nasıl bi duygu
FREYA09 Kardelennnsen 3 gün oldu doğum yapalı sezeryan genel anestezi altında yaptım 1 günü pek anlamadım ilaçlar iyi geldi ama 2 günü sırt omuz ağrım çok oldu 3 günde sezeryan dikişlerim ağrıdı şuan 4 gündeyim şükür bugün daha iyiyim evdeyiz bebişimle ama anne olmak çok güzel bi duygu