Hanimlar merhabalar. 39. Haftamdayim dün geceden beri belimden kasıklarıma doğru sancılar vurmaya başladı bu sabah dahada şiddetlendi . Kadin doğuma gittim ve doğum daha yeni başlamiş dedi alttan muayene etti 1 parmak açiklik var istersen yatıralım veya pazartesi tekrar gel dedi . Şuan ne yapmam gerekiyor varmı tavsiyeleriniz .