Hamişler selamm. Çatı muayenesi olacağım 35.haftada demiştim doktor öyle dedi diye. Erken diyenler olmuştu olduktan sonra yaz diyenler olmuştu o sebeple post açıyorum.
Öncelikle muayene olduğumu anlamadım bile ama doktor eliyle bebeğin kafasına bile dokundu kanalın başındaymış kendileri, ben merak ettiklerimi soruyordum hiçbir şey hissetmedim. Kendinizi kasmazsanız caninız acımıyor yani.
Bana boyumu sordu 152yim ben. Sonra dedi ki 155 altında olanlar için çok fazla normal doğum önermiyoruz. Ama ben normal doğum istiyordum. Tabi tek basina sadece senin boyunla ilgili degil dedi bebişin kilosu da önemli dedi. Bebişim şu an 2600, doğuma kadar 3200ü geçip 3500 falan olursa sezeryana yönlendireceğim dedi. Simdilik normal dogum gibi dusunup ilerleyelim dedi boyle bir durum oldu mu hic? 155 altindaki hamislerden yorum bekliyorum😅🫠