Nurellaaaaaaa1212 Kızlar 12 haftalık hamileyim 3 hafta önce gittiğimde rahim arkası kanama vardı dinlenince geçer dedi ara ara kasık ağrım oluyor. Bu sabah da kahverengimsi adet bitimi peçeteye gelen akıntı gibi akıntım geldi başına gelen var mı
Baby_B Nurellaaaaaaa1212 lekelenmeler iyi degil canim,bi doktor muayenesi icin git bence.Progestan vs.kullaniyor musun?
Nhrr Nurellaaaaaaa1212 ilaç vermiş miydi yada iğne ? Benimde olmuştu hafta da 2 tane iğne vermişti. Sabah akşam progestan fitil vermişti. Fitili hala kullaniyorum. Kese etrafında kanama alanı vardı benimde. Kahverengi içinde icerdekini atıyor demişti. Ama korktuğum için kontrole gidiyordum içim rahat etsin diye.
Muallime15 Nurellaaaaaaa1212 12. haftada benim de lekelenmem olmuştu progestan verdi doktor onu kullanmaya başladım doğuma kadar da devam etmem gerektiğini söyledi halen kullanıyorum
Helllobaby İlk gebeliğimin 7. Haftasında olmuştu kahverengi leke geldi sonradan koyulaşmaya ve kırmızı olmaya başladı. Sonrasındada düşük yaptım malesef. Korkutmak istemem ama hastaneye gitseniz çok daha iyi olur. Belkide yerleşme kanamasıdır
Nhrr Nurellaaaaaaa1212 çok etkili merak etmeyin. Rahmi kalinlastirdigi için bir çok olumsuz durumu engelliyor.
Nurellaaaaaaa1212 Muallime15 ya ama böyle regl bitimi peçeteye gelir ya bulacalı kahve gibi öyle bir akıntı