BegmBulemYksel Bir türlü biberon seçimi yapamadım avent marka yapmış ama memnun olmayan bir çok kişi var Dr browns çok öneriyorlar fikir alabilir miyim sizlerden
aysecakir BegmBulemYksel ben araştırdım baya, evet dr browns iyiymiş ama o da bana yenidoğan bir Bebek in çok büyük geldi açıkcası 150 ml - küçüğü yok. E Bebek çalışanları bana nuk- cam120 ml önerdi, ben de onu aldım ve kullananlar da memnun kalmış 🙂
Aynuradymn BegmBulemYksel kardesimde dr bronws kullaniyordu zaten bi arkadasimda dr bronws tawsiye edio hem gaz yapmio hemde kullanisli diolar ikiside bnde dr bronws alicam buyuk ihtimal
ozgeya BegmBulemYksel ben avent,dr.brown ve lansinoh kullanıyorum.en güzeli dr.brown.Avent malesef meme reddi yapıyor yaptı da.lansinoh da ikinci tercihim dr.browns’dan sonra.
SuSerkan Biberon kullanımı mecburi olduğu süreçlerde kaşıklı biberon kullanmak bebeğin anne memesinden uzaklaşmamasını sağlıyor. cam biberonlarda mamajoo yada awent tercihi daha fazla ama kaşıklı kullanıp emme refleksini biberon ağzına ve biberondan gelen hızlı mama yada süt akışına alışmamasını sağlamak için çok avantajlı (Nicu hemşiresi olarak minik bir tavsiye 🙏)
1850 BegmBulemYksel dr browns aldım ben. Arastırdım baya. Icınde de gaz yapmayı önleyici aparatı var. Hepsı buradada bazen ındırıme giriyor takıp edebilirsiniz. Anne bebek ındırımı yapıyorlar bazen
BegmBulemYksel Tavsiyeleriniz için teşekkürler doğumdan sonra işi bırakmayacagim devam edeceğim için mecbur biberon kullanmam gerekiyor ve en mantiklisi hangisi ise onu bulmaya çalışıyorum hepinize tekrar teşekkürler