Dlnshn02 35 haftda doğum yaptım 6 gün önce yarın 7 gün olucak 6 gündür kuvezde benimde öyle kasılmalarım oluyordu ve önceki doğumlara bağlı acikligim vardı suyum geldi ve sonrası 9 saat suni sancı aldım çocuğun suyu bitince acil sezeryana alındım önceki doğumum ikiz normal dogumdu bide bebeğim 6 gündür kuvezde yarın ilk defa dokunucam bebeğime ve emerse çıkarabilirim dedi doktor 🥹 küçük bı hafta değil ve artık ciğer geliştirici inede 34 haftadan küçük bebeklere yapiliyormus benim çocuğum anne karnında çok su yuttuğu için hiriltisi coktu onu temizlediler büyük ihmalle 2 gün okjien verdiler ama korkma dogsada çok tutmuyorlar bence kuvezde için rahat olsun ben çok ağladım herkes doğurup kucağına aldı benim kucagim boş kaldı diye ama böylesi hayirliymis