Gkya Kızlar 32 haftalığım ama mide bulantım ve kusmam geçmedi çıkarınca rahatlıylrum hamileliğinin ilk zamanlarıda böyleydim salçalı hiçbir şey yiyemiyorum tek yediğim şey yoğurt çorbası sizinde böyle mı
48lipastelboya Gkya benim başta hiçbirşeym yoktu bulantı yaşamadım desem yeridir ama bugünlerde başladı 35 haftalık olduk mideme baskı yaptığı için bebek bulanıyorum bir lokma yesem doyuyorum
Helllobaby Bende ilk haftalarımda böyleydim ne yersem çıkarıyordum. Hatta yemesem bile çıkarıyordum🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Prilam kullanmıştım onu kullandığımdan beri rahatladım. Sende dene istersen işe yarar mutlaka
Gkya 48lipastelboya bende şuan aynıyım sadece çorbayla geçiştiriyorum salçalı bi yemek varsa canımda çok çekiyorsa bir lokma alıyorum yoksa midem beni öldürüyor yada bi süre sonra kusuyorum rahatlıyorum en başından beri de var mide bulantım zaten 2.trimester da biraz rahatlamıştım ara ara yine oluyordu ama şuan tekrar ilk aylara döndüm
48lipastelboya Gkya Çok geçmiş olsun geröekten zor ve sinir bozucu, limonlu su iç mutlaka dene çok işe yarıyo
_Nohut_ Nerdeyse 34. Haftamdayım benzer durumudayım, İlaçsız geçmiyor, Dün içmedim bugün yine yaşadım, Korkuyorum ya acaba bir sorunmu var