Ozdemiryksl Arkadaşlar kaçıncı haftada döndü bebeğiniz. 35. Haftadayım hala başı yukarda. Umutlu olmalı mıyım☺️
Yenievlianne Ozdemiryksl canım benimde geç döllenme normalde 40. haftamız geçmiş olmam lazım son adet tarihine göre ama şuan döllendiği tarihe göre gidiyoruz 38+4 üm 29. Haftada dönmüştü benim inşallah en kısa sürede döner seninde
Meow Ozdemiryksl bende post açtım az önce yazan olmadı. 36 bitecek Çarşamba günü bnmde yatay duruyor hala. İlk kızım 36 da dönmüştü
Lale19 Ozdemiryksl benimki de aynı valla bende şuan tedirginim . Inşallah döner gece gündüz dua ediyirum dönmesi için.
Duyguentrk Ozdemiryksl 39 haftalığım dün gittim yeni dönmüştü kızlar. Etkisi oldu mu bilmiyorum ama bu hafta bağdaş kuruyormuş gibi oturup ayaklarımı birleştirerek oturdum. Ve öne doğru eğildim. Bebek rahatlıyormuş öyle sanırım. Bi deneyin isterseniz kızlar.
Lale19 Ozdemiryksl malesef ki bi hareketi falan yokmuş ben çok araştırdım. Anlamadım niye dönmezler. Inşallah döner dogum anına kadar bazen doğum sırasında bile dönüyormuş
Meslina53 37 olcam iki güne benimde hala yukarda bir kaç gün sonraki muayneyi bekliyorum ☺️ İnşallah döner
SuSerkan Döner inşallah 🙏 bende normal Doğum çok istiyorum tabi çok yeni gebeyim ama benimde hep böyle tedirginliklerim var ama doğal süreç olarak döner ya diye telkinliyorum ☺️ Sizin zamanınız gelmiş dua edelim dönsün 🙏🙏🙏