Nunus865 ilk 5 dakika önemli . Sonrası çok yanıltıcı oluyor. Adetin gecmesini bekleyin . Yani bir 15-20 gün sonra tekrar yapın testi. Şuan kan verseniz bile çıkmaz hadi çıktı diyelim çok düşük çıkar. Bu seferde iki günde bir beta arttı mı diye evham yapacaksıniz bunlarla uğraşmak yerine inanın adet geçtikten 10 gün sonra test yapmak sizi daha çok mutlu eder kafanızı agritmaz rahat olursunuz.🥲❤️ Sizin gibi aceleci sabırsız davrandığım ve sonucunda üzüldüğüm için söylüyorum.