meysa_ Merhaba 6 haftalık gebeyim 2 gündür sol kasık birleşimi ve sol bacağımda ağrı var bazen geçiyor bazen oluyor aranızda yaşayan var mı bu durumu?
meysa_ Ayse0575 Kanama falan yok olmaması için progestan fitil ve iğne vuruluyorum düşük olmaması için
meysa_ @"aybukee10 tüp bebek ile beneğime kavuştum ve bir kaç ilaç fitil iğne kan sulandırıcı kullanmak zorundayım canım o yüzden bu kadar tedirgin oluyorum
meysa_ Ayse0575 yok ağır iş falan yapmıyorum sadece yürüyüş yapıyorum dinleniyorum ama hiç bulantım flaan yok