Kızlar merhaba önümüzdeki ay balerin spiral taktircam önümüzdeki ay deme sebebim bu ayki adet dönemim geçti önümüzdeki ayı bekliyordum mecbur ama burda balerin spiral kullananlara sormak istiyorum tampon kullanabiliyor muyuz ? Ben ped kullanmaktan hoşlanmıyorum tampon kullanmak sorun oluşturur mu ?