Miniklerinannesiyim Kızlar temizlige ve çantayı ne zaman hazırladınız malum 2. Bebeklerimiz daha tecrübeliyiz sezeryan olucam ben gün aldıktan sonra mı yapmalıyım yoksa 32 de fln yapıp hazırlayayım mı
Zynp-ela6 Miniklerinannesiyim 33 haftaligim hemen hemen cantam gep hazır iki üç eksiğim var sadece onlarda alırsam tamam 😀
_ozlmm Miniklerinannesiyim Bende ikinci sezeryan olacağım 32.haftamda bebek eşyaları ve hastane çantam bitti sonra genel temizlik yaptım 36.haftamda da koltuk ve halıları yıkattım tekrar bir temizlik yaptım şuan doğuma 1 hafta var 😂 Sonuçta ne zaman geleceği belli olmuyor ben önceden hazırladım eşyaları
TKumsall Miniklerinannesiyim 30da herseyi hazırlayıp koyucam ben oda en geç ilk bebeğim 30da dönmüştü sancilarim başlamıştı 34te yatırdılar 36ya kadar ancak tutabildiler riskli gruptasin dediler erken doğum yapabilirim o yüzden herseyi erken yapmak daha iyi
Miniklerinannesiyim _ozlmm sonradan canım sıkılır diye son haftalarda mı yapsam diyorum sonra acil birşey cıkarsa diye düşünyorum şuan 27. Haftadayız 🥲 cok detaylı temizlik yapmicam ben dolapların yüzünü fln silerim perdeleri yıkarım halıları yıkamaya veririm öyle duvar fln silmicem cünkü 1 aydır yeni taşındım
Miniklerinannesiyim TKumsall Benimde ilk dogumda alttan muayne olduktan sonra nişanım gelmişti yoksa sancım fln yoktu kız erkek fark edermi bilmyorum ama bende acaba 35 te fln mı hazırlasam diye düşünüyorum
Nezahatozen 32 de yaptım yıkamayı erken yapıp ütüsünü yaptım hastane çantamı hazırladım bi pişik kremi gögüs ucu kremi birde biboron kaldı herseyini hazırladım bence hazırlayın ütüsü cok üzün sürdü eşyası vs iyice yorulmadan
Miniklerinannesiyim Nezahatozen minik minik cok ugraştırır benimde birkaö kıyafet eksigim var onları bekliyorum
teacherandmom_ İlk gebeliğimde 35. haftada hazırlamıştım. 2. gebelikte 32. hafta doktor kontrolünde bebeğin aşağıda olduğunu erken doğum riski olduğunu öğrendim eve gelip hazırlamıştım hemen. Şimdi 3. hamileliğim bunda da 30 da hazır ederim diye düşünüyorum☺️
Miniklerinannesiyim teacherandmom_ bende kızımın cantasının30da hazırladım ama eksiklerim vardı 38+3te doktordan geldikten sonra yapimde bitireyim dedim düzenledim yerine koydum nişanım geldi gittim🤣
Bendiyebiri_ Miniklerinannesiyim ben ne aldıysan hemen yıkadım 32 haftada erken doğum riskim varken hemen doğum çantamı hazirladim bı en sona temizlik kalmıştı onuda bitirdim şuan 37 haftamdayim ve haftada bir dip köşe temizlik yapıyorum
Elfelf475 Miniklerinannesiyim ben daha 19 haftalığım ama muhtemelen 34 te yapıp kenara koyarım. Bir ay içinde doğmaz inşşalh o Araf illa ki açıp açıp bir şeyler koyuluyor. İlkinde öyle olmuştu.
perihankrkya Miniklerinannesiyim 35+6yım çantamı bugün bitirdim eksiklerim vardi tamamladm kapattim bebisinkide hazır bu hafta ici annemle ablam gelecek dolap ve kapilar camlar silinecek diğerlerini kendim yaptim dün dipkose temizlik yaptim ☺️ perdelerimi falan yikadim astirdim eşime 🥳bi koltuklar kaldi onuda yikamaya gelecekler hafta ici banyo ve tuvaletide yikamistim ama doguma gidince ablam ve kardesim bizim evde ogluma bakacaklar o ben siz gelmeden bidaha temizlerim ortalığı dedi ondan pek bi skntim kalmadi sukur bebisimizi bekliyoruz artkkk 🥹🙏🏻
Miniklerinannesiyim perihankrkya maşallah saflıkla gününde gelsin inşallah benim temizlik derdim olmicak tabi kapılar dolap kapakları silinir ama duvarlara koltuklara girmicem cok şükür bide perdeleri atarım makinaya