inara6161 Merhaba herkese,ben 31. haftadayim ve goguslerimden sut geliyor,bazen kendi kendine biraz fazla geliyor,sizde de oyle mi? birde erken dogum belirtisi diyorlar dogru mu?
Helllobaby Bendede 6. Aydan sonra damla damla gelmeye başlamıştı ama normalmiş. Erken doğum belirtisi dedikleri şey sıkıp göğüs uçları uyarmaktan kaynaklanıyor. Kendi kendine aksın ama siz sıkmayın