Dery09 Kızlar 41 olduk doktoe bir hafta daha bekleyelim dedi nstde sancıda çıkmıyor ne yapmam gerek acaba suni sancı verirlerse gelir mi kesin ondanda korkuyorum panik atak var zaten ne yapmam gerek :(
Eylullxx Dery09 bendede hic bir belirti yoktu tam 41 haftaya girdigimiz gunun aksami nişanım geldi ve nişan geldikten bi kac saat sonra sancilarim basladi 41+1 de bebisim dogduu özellikle bisey yapmaniza gerek yok zamaninda gelecektir
Dery09 12moom normal istiyorum ama gelmiyor mallesef :( panik tutmaz inşallah Allah’ın izniyle doğururuz