Kızlar bu ay hiç yaşamadığım kadar bel ağrısı ve pelvis ağrım oldu sol kasık kısmına ince ince sancılar giriyor ve sabahları özellikle hafif mide bulantım oluyor kahvaltı yapasım gelmiyor. Normalde adet olmadan 1 hafta önce hafif adet ağrısı girerdi anlardım adet olacağımı sonra adet olurdum bu hep bildim bileli böyleydi. Ama şuan çektiğim ağrı adet ağrımla aynı değil daha farklı , Şuan adetime 3 gün var dün kaset test yaptım negatif çıktı, moralim bozuldu normal olarak çok ümitliyim bu aydan çünkü mart ayında kimyasal gebelik yaşadım ilk denememizdi ve şuan hala bekliyorum.. ne düşünüyorsunuz