Beybyi Kızlar eşim asker bu yüzden kolay kolay izinleri olmuyor evlendikten sonra hiç bir yere gidemedik evleneli 5 ay oldu 3 aylık gebeyim ve önümüzde ki salı tatile gidicez ve Muğla taraflarında bı otel ayarladı ve havuzu plajı vs var ben suya girersem sıkıntı olur mu yolculuk yapabilir miyim herhangi bi tehlikem yok kanamam yok ama doktora sormayı unuttum nasıl yapabilirim
Moomtoobee Beybyi Havuza girme bence deniz daha sağlıklı havuzda mikrop kapma riskin yüksek herhangi bi düşük riskin bisey yoksa yolculuk yapabilirsin sık sık mola vererek 😊
Annelikmghb Beybyi yanlış anlama canım ben yerinde olsam tatile falan gidipte bebegimi riske atmazdim tatil parasini al altin tak koluna bebegin olunca gidersin bebegine bisey olursa cokmu mutlu olacaksın yinede sen bilirsin ben üzülüyorum yani keyif için gerek varmı evde keyfini yap. Görüşü farklı olanlar cikar simdi ortaya gebeler biyere gidemesin mi diye 😃. Gitmiyorum kimseyede önermiyorum.Gidecegimiz zaman gebe oldugumu öğrendim aninda vazgectim.
aden026 Beybyi benim doktorum havuza Sabah saatlerinde temizken kimse yokken gir dedi. Deniz’e de dalga yokken :) İyi tatiller size de
gmz10 Beybyi Doktora ulaşabilirseniz içinizi rahatlatmak için bi sorun bence. Bana doktorum havuza girme denize girebilirsin demişti. Yolda da 2 saatte bir mola verip 15 dakika yürü demişti. İyi tatiller, tatil için güzel zamanlar bence
Beybyi Moomtoobee evet en fazla 2 saate bir mola öneriyorlar sahilde bı tek girmeyi düşünüyordum onun da bı zararı var mı bilmiyorum
bboran Ben 4 aylıkken doktor izniyle gittim. Hatta normal hamile değilmişsin gibi keyfini çıkar havuza da girebilirsin dedi 😁😁😁
Beybyi bboran bende de çok şükür bı sıkıntı yok ben de rahat rahat yolculuk yapıp keyfini çıkaracağım 🥰
Beybyi Annelikmghb gideceğimiz yerde taş taşımaya gitmiycem tam tersine yatıp yiyip içip oturacam sadece sahil kenarında suyu girerim diye düşündüm ki girenler de var kendi şahsi arabanız da olunca yolculuğunuz da kendi keyfinize göre olacak bebeğim olunca da giderim sadece enfeksiyon dan dolayı biraz endişe ettim o da havuzlara girince tetikliyor ben de havuz yerine sahilde girerim diye düşündüm altın yap tak demek biraz hayatı yasayamamak demek sonuçta yaşadigimla kalicam 🤷🏻
gamseliii Beybyi ben 1,5 aylık hamileyken phukete gittim. Tekne turları deniz kum gunes cok da guzeldi. Sadece 2 saatte bir mola vermeyi ihmal etmeyin🌸
Beybyi bboran kesinlikle öyle mide bulantısındsn ötürü evden bile bı süre sonra midesi bulanıyor insanın dışarıya çıkınca başka birinin evine gidince bile daha enerjik hissediyorum 😀
Prmftm Tabi ki de gidinn tatilin tadını çıkarın zaten daha çok yeni evlisiniz keyfinize bakın🥳 Bu anlamsız saçma yorumlara da kulaklarınızı tıkayın ben 6 haftalık hamileyken full Ege’yi gezdim doktorumun da onayıyla havuza da denize de girdim çok şükür hiçbir sıkıntı da yaşamadım 🫶🏻
Beybyi Prmftm kesinlikle öyle gittiğimiz yerlerde de hastane var sonuçta gerekirse orda kaldığımız süre zarfında özel bı yere gidip kontrolümü de yaptırırım ama bazılarının zoruna gidiyor nedense 😅
Beybyi gmz10 kesinlikle öyle hem daha yeni evli çiftiz balayına gidemedik gecikmiş bı balayı kaçamağı varsayiyoruz 😀
Benzegul Beybyi Riskin yoksa kendini iyi hissediyorsan gönül rahatlığıyla gidebilirsin ben 11 haftalıkken kanama yaşamama rağmen 13 haftalıkken gittim doktorum 12.haftadan sonra bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum demişti üstelik öyle 2 saate bir mola falan da vermedik 7 saatlik yolculuk yaptık 1 kez durduk sadece Ayrıca gebelikte yüzme çok faydalı bi spor bol bol yüz 😊 sadece havuza girmeni tavsiye etmem enfeksiyon riskine karşı
Beybyi Benzegul evet sahilde plaj kenarında girmeyi düşünüyorum sadece onun dışında uzanıp yürüyüp gezmek tozmak için gitmek istiyoruz bakalım
Feri0311 Beybyi ilk gebeligimde bende doktoruma sorup gitmiştim…denizede girdim hiç sıkıntı olmadı…morol ve motivasyon açısından da iyi olur…keyfini çıkar ☺️🌸
Annelikmghb Beybyi benim fikrimede ihtiyacin varmış demekki post acmissin isteyen istedigi yorumu yapar yoruma acik degilsen post acmayacaksın sekerim.
PinkBerryy Ben 4 aylıkken gittim çok iyi geldi ama denizde çok dikkat etmeme rağmen, ve bodrumun deniziydi tertemiz mavi bayraklı plajda girdim yani 5 gün, her girişimde bikinimi mayomu değiştirdim dönüşte idrar yolu enfeksiyonu çıktı düşük oranda maalesef