Ebrueren Kızlar çok yorgunum çok uykusuzum çok halsizim + 12 aylık bebeğim var 5.30 da uyandım sabah şu hamilelik ağırlığı ne zaman geçer 😒 6 haftalık hamileyim
gaydirigubbakcemilem Ebrueren ikinci trimesterda azaldı benim ilk 3 ay ölü gibi yattım bende oturduğum yerde uyuyordum 😂
Sevdadts Ebrueren Ohoo sen daha ilk haftalarda boyleysen son aylarda ne olacak bunlar daha hiçbişey .
Sedalina2020 Ebrueren ay benimde elim kolum hic kalkmıyo yemeği 2 saatte anca yapıyorum kac saat sonra zor topluyorum bulasıgı ilk hamileliğimde yan gelir yatardım simdi 4 yasında kızım var bide onunla igileniyorum 3 ay zor gececek gibi🥲rabbim gücümüzü artırsın
sinem93- Ben 18+1 deyim hala akşama kadar elim kolum kalkmıyo neyseki ilk gebeliğim kocayı işe gönderip devrilip yatıyorum valla napayım Allah kolaylık versin sana ikinci trimesterde geçiyo diyorlar ama bende daha geçmedi
Ebrueren sinem93- ay deme ya inşallah geçer sende ilk hamişliğin tadını çıkart 2. Zor heleki az yaş varsa arada 😏
isiksinem45 sinem93- Valla benimde ilk ama inanın hiç hamile gibi değilim bütün her yeri gezip tozma gibi enerjim var
sinem93- isiksinem45 ay biraz bana da gönder o enerjiden bak hem adaşız hem soyadaşız akraba sayılırız 😂
Ebrueren Sevdadts ilk hamileliğimin sonlarında ben çok iyiydim sadece ödem vardı ayaklarda yoksa çok rahat hareket edebiliyordum aktiftim hantallaşmamış bundada öyle olur inşallah şu ilk 3 ay zorlu olucak gibi
Zhra42 Ebrueren 11+2 aynı şey bendede var şuan bile uyu deseler uyurum çok yorgunum canım hiçbir iş yapmak istemiyor
Htccndn 1.trimester ve 2.trimesterde hiç birşey yoktu ne halsizlik ne bitkinlik 3.trimesterın 34 üncü haftasına girdim resmen ben ben değilim 😂 o kadar ağırlaştım ki o kadar halsizleştimki temizliği bile 3-4 saatte bitirir oldum 😂
mna_krkt Merhaba bende 8+5 im ama felaket uyku hali var yerimden kalkmak istemiyorum ne zaman geçer bu halim ilk hamileliğim yemek dahi yapmak içimden gelmiyor 😂
TheMuhtesem Sedalina2020 evet evet 2.trimester hamileliğin balayı direk enerji geliyor mutluluk geliyor tüm yorgunluk geçiyor 💓