Elftvs ben sola yatmaya çalışıyorum ama 35+5 olduk ödem daha az oluyormuş bebek daha rahat besleniyormuş vs ama sağa yatmakta da bir sakınca yok diyorlar, sürekli sola veya sağa yatılmıyor zaten :)) ben bir sağa bir sola yatıyorum bazen sırt üstü yatarken de karnıma eğim vererek yatıyorum daha rahat oluyor yoksa çok geriliyor canım acıyor öyle idare ediyoruz normal doğum yaparsam ilk işim yüz üstü yatmak olacak 😂