Kubra11122 23+5 hastalığız +6 kilo aldım ama çok dikkat ediyorum ona rağmen fazla aldım . Kilo almayanlara hayranım
Minat9496 Kubra11122 senin kilo alimin cok iyi ve normal bence dikkat etsek bile kaçınılmaz çünkü vücudumuz yağ depoluyor dogum sonrası kıtlık olmasın gibi düşünüyor:)
Merve-dmr Minat9496 22+3 oldum 3,5 kilo aldım yatarak geçirdiğim için kilo almim diyorum ama maalesef hareketsizlikten alıyorum 🤣
Minat9496 @--Sevgi-- 34010275ayyy annelik ne zor benimde ilk 3 ay çok kötü bulantım olurdu kusma boyutunda değildi ona rağmen çok zorlandım senin Allah yardımcın olsun…🙏
kedidirokedi Minat9496 24 haftalık olucam son 5 6 haftadır belimde bıçak saplanıyor aniden yatakten kalkarken ya da dönerken yorulduğum günler daha siddetli oluyor ağrı