Ayse-2023 bendede öyleydi hatta gümüş kapak vesayre bakiyodum ama gerek kalmadı tabi azicikta olsa acıyı elinizle sıkın göğsünüzü sütünüz gelince göğüs ucunu elinizle c şeklinde tutarak bebeğin agzina ne kadar fazla kısim aldirabilirseniz okadar iyi sizin icin ben bildiginiz bağıra bağıra benziyodum ama onlar için herşey işte