Günde 10-15 adet içiyordum ben de 4.haftamda öğrendim,bırakacağım fikrine kendimi alıştırdım 5.haftada birden kestim ama canım çekiyor tabiki. Hem kendimizin hem bebeğimizin sağlığı için dayanacağız. Doğumdan sonra da başlamayı düşünmüyorum çocuğumla sağlıklı uzun bir hayat sürmek istiyorum. Allah hepimize bebişlerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin🙏