daisybebek teşekkür ederim genellikle uygulamaya göre haraket ediyordum uygulamada da ayın 16sı olarak göstermişti bizde ona göre hareket etmiştik bugünde hafif kasık ağrım olunca denemek istedim belki uygulama yanlış gösteriyordur diye düşündüm uygulama sonuçta ne kadar güven olur ki 😅