Bende 6 yıldır diyabetliyim tüp bebek yaptırdım suan 15+5 haftadayız 57 ye kadar düşmeler ve 220 ye kadar yükseliş yasadım ama bunlar tek seferlik olan bişeydi suan tokluklar 180 190 buluyor diken üstündeyim her kontrole gittiğimde korkuyla giriyorum o muayene odasına simdiye kadar bir sıkıntı cıkmadı cıkmasda inşallah bende hep sizin gibi tip bir diyabetli ve dogum yapmıs anneleri atayıp geziyorum konusabilmek için