Mrym53 sonucu nasıl kaybetmişler ilk defa duyuyorum.sonucta sisteme giriliyor bu bilgiler. Ve 19.haftaya kadar beklediniz mi sonuç alabilmek için.şahsen sonucumu kaybeden bir hastaneye güvenmezdim ve orda devam etmezdim hatta baska hastanede tekrarlardim testi.ayrıntılı ultrason zamanınız gelmiş zaten.mutlaka bir perinatologa gidin ayrıntılı icin.stres yapmayin uzulmeyin ama sizde biraz ihmalkar davranmışsınız.