Htccsk Allah yardımcın olsun canım bir avazda kurtulursun inşallah bebişinde sağlıklı ve analı babalı büyüsün inşallah doğum hikayeni anlatırsın bize burdan, doğumları duydukca burda cok mutlu oluyorum sanki ben doğurcakmışım gibi heyecanlanıyorum. Bende 38+3 teyim beklemedeyiz hala bakalım ne zaman gelicek bizim yaramaz 😀