fairytale_ iyzc bebeğe bağlı bence o bazı bebekler hiç hareketli değil cok az hareket edıyor bazı bebekler cok edıyor hareket bazen kendımızde yorgun oldugumuzda bebek hareketı olmuyor ben 26. Haftama gırıcem ama saymıyorum hıc hareket sayısını
Kbraaa19999 iyzc bende 22 haftadayim burdan okuyorum kimi yazıyor cok hareketli ben tekmelerini sert bir sekilde hissediyorum felan diyor bende tedirgin oluyorum cunkü henüz sert bir tekmesini elimi karnıma koydugumda hissedemedim bilemiyor bence annenin kilosu ve bebekle alakalı insallah sağ salim kucagimiza alirız 🤲
Ysmnpmk iyzc bende 29+2yim ama bu aralar tekme değilde titretme gibi hareketler yapıyor benimkide karnım titriyor nasıl bir pozisyonda yada ne yapıyor bilmiyorum😀
Fulya90- Kbraaa19999 canım senin daha haftan küçük biraz daha büyüsün o zaman hissedersin inşallah 26. Haftadan itibaren hareketleri daha hızlı oluyor
iyzc Benimki de bazen çok hareketli bazen az hareketli. Açıkçası korkuyorum, gün boyunca 10-15 kez hissedilse yeterli deniliyor. Ben tek seferde o kadar hissetmeye çalışıyorum sanırım🥹